Wij heten je van harte welkom bij Beautique Myrèn. Om onze behandelingen voor iedereen zo aangenaam en efficiënt mogelijk te maken, vragen we je vriendelijk om onderstaande huisregels te respecteren.
Annuleringen
Indien je verhinderd bent voor je afspraak, verzoeken wij je om ons minimaal 48 uur van tevoren te informeren. Wanneer dit niet tijdig gebeurt, zijn wij genoodzaakt de volledige kosten van de behandeling in rekening te brengen als annulatiekost. Je hebt altijd de mogelijkheid om zelf iemand anders in jouw plaats te sturen, waardoor de annulatiekosten vervallen.
Bij het niet verschijnen zonder berichtgeving (no-show) wordt de behandeling volledig in rekening gebracht. Wij kunnen deze tijd niet meer invullen voor andere klanten, en gezien onze drukke agenda is dat erg jammer.
Betaling
Bij niet-tijdige betaling van een factuur zullen we je eerst een herinnering sturen. Indien de factuur na 14 dagen nog niet voldaan is, worden er administratiekosten en rente in rekening gebracht. Deze termijn gaat in op de derde werkdag na verzending van de herinnering. Als de herinnering per e-mail wordt verstuurd, begint deze termijn een dag na verzending.
Bij een derde betalingsherinnering wordt het openstaande bedrag verhoogd met 10% van de oorspronkelijke factuur, met een minimum van €100 als schadevergoeding. Wij raden daarom aan om tijdig te betalen om onnodige extra kosten te vermijden.
Wanneer je een afspraak maakt via ons online boekingssysteem of bij ons in de salon, ga je automatisch akkoord met onze huisregels. Deze zijn bindend. Bij niet-nakoming van betalingsverplichtingen behouden wij ons het recht voor om juridische stappen te ondernemen om openstaande bedragen te innen.
Afspraken
Wij werken uitsluitend op afspraak, zodat we elke klant onze volledige aandacht kunnen geven. Afspraken kunnen gemakkelijk online via onze website gemaakt worden.
Bij het maken van een afspraak vragen wij een voorschot. Dit voorschot wordt niet terugbetaald. Indien je tijdig annuleert, kan je binnen 3 maanden een nieuwe afspraak inplannen. Dit kan kosteloos via de link in je bevestigingsmail.
Bij annulering minder dan 48 uur voor je afspraak, ben je je voorschot kwijt. Annuleer je binnen 24 uur voor de afspraak, dan zijn wij genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen.
Bereikbaarheid
Indien wij tijdens openingsuren je oproep niet beantwoorden, zijn we bezig met een behandeling. Wij hechten veel waarde aan rust tijdens de behandeling en nemen daarom geen oproepen aan. Gelieve ons te bereiken via e-mail: info@beautiquemyren.nl of via WhatsApp: 06-29039830.
Tijdstip van aankomst
Gelieve op tijd aanwezig te zijn voor je afspraak. Ben je meer dan 15 minuten te laat, dan zijn we genoodzaakt de behandeling in te korten of een nieuwe afspraak te maken. In dat geval ben je het betaalde voorschot kwijt.
Bij een no-show wordt de volledige behandeling in rekening gebracht. Wij sturen je 48 uur van tevoren een herinneringsmail, zodat je je afspraak niet kunt vergeten.
Behandelingen
Voor bepaalde behandelingen gelden specifieke richtlijnen of voorzorgsmaatregelen om de beste resultaten te garanderen. Gelieve deze na te lezen bij het boeken van je behandeling. Wij herinneren je ook nog even in de bevestigings- en herinneringsmail.
Beautique Myrèn voert uitsluitend behandelingen uit binnen ons vakgebied. In geval van allergische reacties of onderliggende medische aandoeningen, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele complicaties. Wij zullen uiteraard ons uiterste best doen om je verder te helpen bij klachten. Door een afspraak te maken, stem je in met deze voorwaarden.
Bereikbaarheid en parkeren
Beautique Myrèn is goed bereikbaar en beschikt over gratis parkeergelegenheid op onze privéparking. Wij verzoeken je vriendelijk om correct te parkeren, zodat er voldoende plek is voor andere klanten.
Betaling
Je kan bij ons betalen met contant geld, pinnen of iDeal.
Wij danken je voor je begrip en kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij Beautique Myrèn. Geniet van je behandeling!